Glasögondag

Nu sitter jag och Jenny och diskuterar jucie. Det känns bra.
Snart ska jag över till henne och ha en mysig onsdag. Hon har nämnligen bakat en jordgubbspaj! MUMS
Vi ska kolla på halv åtta hos mig med lite tända ljus och överföra recept i varandras receptböcker ;)
Men man vet aldrig vad som kan hända nu när vi har tagit spruta. Jag har har aldrig varit med om en skummare dag, haha. Idag började jag gråta på matten för att Olivia råkade röra min arm, så ont har jag. Hahaha, nej inte skratta. fy. Jag kan iallafall fortfarande inte röra min arm, mycket spännande. Jag vet fortfarande inte om det är värt det att sätta på sig myskläder, jag avlider nämnligen lite varje gång jag nuddar min arm. Jag får helt enkelt sova och ha på mig dom här kläderna ett tag till! Jag luktar nog gott efter en vecka.

himel
här är kvällen orange minsann
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0