Jag har två hem

Jag har inte varit hemma hos mina föräldrar på två veckor. Vet ni vad man hinner göra i Simrishamn på två veckor?
Man hinner bygga en stor fet biltvätt, och det är ju inte alls så att det redan finns en tvärs över gatan, som dock ingen använder. Varför kan ingen förstå att Simrishamnare inte tvättar sina bilar?
Man har också hunnit bygga ett fett hus som redan är inflyttat. Jag trodde bara att man kunde bygga hus så snabbt på Extrem Home Makeover. Tydligen inte.
Jag känner knappt igen mig här längre. Känns som att jag har varit borta i flera år och ska nu besöka min hemby. Så är det ju dock inte. Än.

Nu sitter jag här iallafall i mitt kalla och mörka rum. Ikväll ska vi har gäster och det är ju trevligt för då får man alltid god mat och efterrätt!

               

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0