Man mår inte bra av läxor

Nu har jag gjort alla mina gemu matte engelska fiol och gitarr läxor så nu sitter jag här och är sur och ledsen.
Nu har jag ingen kraft att göra någonting. Imorgon är det onsdag och det gör mig bara ännu mer på sämre humör. Ingen i es2a kan må bra av att gå i skola på onsdagar. Förutom dom som älskar att inte äta på 45 timmar och att koncentrara sig lektion efter lektion i 5743 timmar.

Idag hade vi den värsta magträningen på dansen jag varit med om, men det var jäkligt skönt ändå............ efteråt.


macka
jag förstår fortfarande inte prickigkorv-syltgrejen.
Jag är fascinerad av dom som gör det.


god natt, vi hörs när livet utan onsdagar har börjat
Kommentarer (1)

Postat av: Feffs

mjaaa, halva klassen måste ju göra det, alltså de som inte har gemu lär ju gråta sig lyckliga!

2009-11-11 @ 16:17:24
URL: http://feffs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0