Mörker över Kristianstad

YES, mitt hus blåste inte bort igårkväll.
När jag vaknade imorse fick jag världens chock eftersom trädtopparna jag ser från min säng var helt stilla, jag som trodde att jag skulle få gå ut i stormen och få flashbacks från Irland när vi var och kollade på The Cliffs of Moher och nästan lyftes från marken så mycket det blåste.
Men icke sa Nicke. Istället cyklade jag lugnt till skolan och förberede inför ES-konserten vi ska ha på måndag, lyssnade på duktiga musiker från högskolan i Malmö, åt sex mackor och sjöng med en svettig panna I Wish med vårt scmu-band.

Idag gick också strömmen i hela stan helst plöstligt och jag blev väldigt besviken när det inte kom några zombies och försökte ta över världen.

Istället för att tänka på att kriga mot zombies cyklade jag och kenny hem till henne och pluggade både historia och matte. Sen gav vi oss själva lite Halv åtta hos mig som belöning. Det kändes skönt att få lite skolarbete gjort! Vi är inne i väldigt hetsiga veckor just nu.

clifs
The cliffs of moher
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0