Nu är den mysiga helgen över

Nu har Oskar åkt hem och tvätten rullar rundor i dem två feta tvättmaskinerna.

Helgen har varit superbra och mysig!
I fredags blev det en låååååååång natt med tjejerna, det är mystiskt att man kan ha så mycket att prata om när man ses nästan varje dag och pratar nästan lika mycket då, men sjukt gött!
Idag har Oskar och jag varit tillsammans i ett halvår så vi har bara legat och degat och myst hela dagen. Vi har prövat att göra pannkakor. Om jag får säga det själv så blev det helt misslyckat. Precis som alla andra pannkakstillagningar.

Nu sitter jag här helt själv och undrar vad man ska äta och kolla på tv ikväll. Egentligen vill jag bara sova, när man är med kärleksungen får man inte sova länge minsann. :) Men jag sparar sovandet till senare ikväll.

Kommentarer (2)

Postat av: Oskar

Vill mest påpeka att jag har en sjukt snygg kvinna! :)

2009-11-08 @ 22:51:47
Postat av: Feffs

Jag måste påpeka att du är väldigt vacker när du har ditt hår så!

2009-11-09 @ 20:39:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0