Storshoppa på Domus

Idag började inte dagen bra. Försov mig och vaknade 7 minuter innan jag och Jenny skulle cykla till skolan. Men jag hann!
Väl på skolan stack jag, Johanna och Sandra till Coop för att handla bakingredienser. Vi ska ju baka sjukt många bullar till öppet hus på skolan som äger rum på tisdag. Våra ingredienser hamnade i 4 stora papperskassar och på en summa nära 900 kr. Vi tackar skolan för att vi fick vara med om denna upplevelse, haha.

När vi skulle hem till mig och lämna kylvarorna fick vi vara med om en mindre trevlig upplevese.
På vägen ner stannade självklart hissen och det gick inte att komma ut. Alla fick lite småttpanik. Så där stod vi.. 6 personer var vi och alla blev lite smått svettiga.
Men efter ett tag kom vi ut och det var väldigt skönt att jag har blivit av med mina lilla hissfobi.

Imorgon är det fredag! Och det ser vi alltid framemot. Jag och Oskar ska på bio, väldigt mysigt!

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0