Kvoten ur rock and roll = vår pikensamble

I väntan på Oskar sitter jag och letar efter låtar till ensamblen och trion. Har minsann hittat några godingar! Kanske lite Old Time Rock And Roll men Sam Morrison Band? Tänk er bara en tjejgrupp stå och vicka lite på höften och twista till den låten på es-konserten. Det är grejer det!!!

Idag är det onsdag, onsdagar verkar vara lill-lördag för vissa vilket jag inte förstår mig på. För ES2A är det sämsta dagen i veckan. Nu har det gått så många hemska onsdagar att även om det skulle bli en bra onsdag(Typ om Carl blev sjukskriven, Jannebanan skulle få minnesförlust och sluta prata så mycket om allt som har hänt i världen sen 300000000 år f.Kr och Bertil skulle sluta gilla intervaller, skalor och toner) så har har hjärnan ändå ställt in sig på att det inte kommer vara en enda hungerfri och tregångersjuxupphöjttillfyrakvotenurtjugofemkvadrateniettgångerxärlikamednollfri onsdag fram till juni 2010.

Men nu ska jag iallafall slänga mig i sängen och kolla på The Holiday.


glasögon
haha! Kunde inte låta bli att testa Fannys glasögon.
Onsdagen på höstlovet ska jag till optikern, jag hoppas verkligen inte att jag också behöver ett par! Jag ser ut som en... ja jag vet inte vad.
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0