Välkomna sekreteraren

"Du ser konstig ut i glasögon" -Det känns bra att höra det första dagen man använder dom. Speciellt eftersom jag är sjukt osäker på mitt glasögonserutsomenallvarligsekreterare-look. Vet inte ens om jag vågar använda dom i skolan.. Men det är väl bara att gilla läget. Jag kan ju faktiskt leva utan huvudvärk nu! :)

För en stund sen kom min lillasyster in och delade med sig av sin morot.. med kaninhår på. Det kändes generöst. Jag råkade faktiskt precis äta upp den.. Lite taskigt. Men nu står hon och rotar, kollar och testar mitt smink istället. Att bli bestulen på en hårig morot och att få pilla på storasysters smink är ju mycket bättre än att äta en hårig morot och inte få pilla på storasysters smink. Eller vad säger ni?

Imorgon bär det av mot Kristianstad, där blir det maskeradfest med mina mysiga och pysiga vänner.
På lördag ska jag träffa världens mest saknade och älskade människa.

Nu ska jag bege mig till John Blund

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0