Jag och Bella sitter här

Hejhej hemskt mycket hej. Jag har döpt Oskars gitarr till Bella. Undra vad han tycker om det namnet..

Denna dagen har inte varit rolig även om jag började gråta på ide- och kulturhistorialektionen för att jag satt och skattade.
Har haft huvudvärk och superjättemycketont i magen så det har inte varit så trevligt. All mat jag åt igår var förjäves.
Nu sitter jag iallafall på Oskars rum och spelar på hans snygga elgitarr som jag ska få låna, fatta om jag är glad!
På onsdag har Jag, Stina och Feffs en spelning på konserthuset för en massa vuxna peolpe, jisses vad jag redan är nervös! Har aldrig spelar gitarr för någon större folkmängd.
Sedan den 20 okt har ska vår ascoola tjejensamble vara med på vår första es-konsert på skolan! KUuul.

Ja jag sitter då här och Oskar kommer inte hit förens om 2 timmar... det känns ju inte så kul. för hundrasjuttiogången ska han ännu repa. repa repa. den killen gör inget annat!

Nu ska jag fortsätta att spela! hmm det hade inte varit fel med godis... Men snart blir det fruktsallad!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0