Mormor-time

Det blev en mycket trevlig och mysig fredagskväll igår. Tackar och bugar för världens bästa sällskap.

Denna lördagen blev minst sagt också väldigt trevlig med massor av mormor-time! Yiihaa!! Mormor-time = Få nagellack och pröva hennes nya våffeltång. Jag och min lillasyster såg ut som två lejon och bestämde oss för att införskaffa en till oss själva. Efter massor av god mat begav sig  jag och lill hem, det var nämnligen dags för mig att uppfylla mina storasysterskrav; Fixa och trixa lillsys för fest! Vilket jag lyckades galant med ;)

Nu tror jag minsann att jag ska bege mig till sängen med antligen en film eller bok. Inatt hoppas jag inte att behöva vakna upp ännu en natt av att storböla efter 7438 mardrömmar. Men jag har ju allt min drömfångare här så det ska nog gå bra!

Hejsvej snart är det söndag.
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0