Onsdag är en hatdag

Ojojoj sicken dag! Onsdagar är inte att leka med!

Haft en vacker skoldag, fåglarna kvittrade och rosa moln fluffade förbi.
Efter den underbara skoldagen stack Jag, Stina och Feffs hem till mig och övade en sista gång och krängde köttbullar.
Vi hälsade på Jenny en snabbis och sedan tog våra skräckslagna men förväntansfulla kroppar oss till konserthuset. Spelningen gick superbra och det var riktigt roligt! Alla verkade nöjda och vi begav oss hemåt. På vägen hem hamnade Jag och Stina mitt i det löviga och våta gräset och dog av skratt. Så jag sitter nu och pillar bort torra löv från håret, mums!

Så nu sitter jag här och inväntar Fannybanny. Är helt slut så jag somnar väl snart.


vi tog en liten paus från spelanden

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0