Oväder och Bullar

Sicket väder vi har här! Har aldrig sett så mycket regn, spännande.

Igår var det en stora- och lillasysterdag minsann, det var riktigt trevligt.
Vi umgicks hela dagen, vi sorterade hennes rum, vilket var rätt intressant för jag visste inte att det var möjligt för en människa att ha så mycket skit och gosedjur på ett litet rum, helt sjukt så mycket! Jag har även haft en lektion av ett skjutpangpangtvspel som hon är helt fast i haha. På kvällen lagade vi mat och kollade på Patrik 1,5. Sedan begav jag mig upp på mitt rum och kollade på The Proposal.

Bra dag, bra filmer, bra sällskap.

Idag, mina kära och okära vänner är det kanelbullens dag så idag ska det bakas kanelbullar! Vilket jag och min lillasyter är väldigt bra på måste jag säga.

Ha en blåsig och bra dag, bränn inte bullarna


Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0