batterier är viktigt minsann

ojojoj vad lång tid det tog att komma hit. Batterierna i musen är slut så jag fick tangetborda mig hit. Det var inte lätt det!

Idag hade vi es-konsert hela förmiddag. Nästa gång ska jag vara med! hoho spännande.
Sen hade vi bara engelska, efter det stack jag och stina hem till felicia och övade igenom alla låtar som vi ska ha på vårt coola gig. hohoo lite läskigt, för vi har aldrig spelat tillsammans ute i världen.

När jag kom hem stack jag och fanny till netto och shoppade loss.
när vi väl återkommit hem så lagade vi mat och vi bara åt och åt och åt och åt. Sen när vi hade ätit klart middagen, ja då så åt och åt och åt vi ännu mer. Liiiite fruktsallad är ju aldrig fel. Nu har vi båda ont i magen och alla våra fyra ögon är väldigt trötta.
Nu ska vi lägga oss och läsa. Samma bok till och med. Nej, likadan heter det. hm.  Sen ska vi sova gott med tjocka magar.

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0