besviken

Om ni vill dricka något som smakar avslaget, ruttet, gult godis, plast och lite kemikaler så rekomenderar jag denna:




Jag väljer alltid ekologiskt om det går, men det här var fan värre än att äta en rutten citron med mask i.

Men idag mina kära vänner och ovänner har vi lärt oss att koppla in kablar och att rulla ihop dem. Mycket intressanttttttttttttttttt, iallafall när Per vår lärare sitter och pratar i micken med hög bas i och säger att han är sexig, hm han måste nog vara snart 60 år. mysigt!..

Imorgon ska jag sitta på en dum buss i 1½ timme och sitta hemma i mitt dumma rum istället för att vara med min underbara pojkvän och laga en god middag och se en mysig film. JA LIVET ÄR ALLT BRA!

 
Kommentarer (1)

Postat av: din man

Det är synd att du inte kan komma.. men snart har det gått en vecka till =)

2009-09-17 @ 17:58:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0