Söndag med pannkakor och kanelsnäckor

Igår hände det knappt någonting. Jag kollade klart på första säsongen av True Blood och började se på andra säsongen.
På kvällen bakade jag och min lillasyster en kladdkaka som var tvungen att vara i ugnen i 1 timme, men var fortfarande helt smetig när jag tog ut den. Så kan det gå! god var den iallafall.
Julkänslan har lagt sig. Solen strålar där ute, det är sjuukt varm. Jag trodde verkligen att hösten började komma på riktigt för det har varit jäkligt kallt i Kristianstad. Sen får man höra att medan man har gått där och frusit ihjäl där uppe så har min familj legat och solat här nere! haha mystiskt

Idag ska jag ta itu med mitt historia arbete. Självklart har jag glömt alla mina anteckningar och historiaboken uppe i lägenheten men det ska nog gå bra ändå.. mamma har nämnligen lånat 6 böcker till mig från biblan.. WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Kommentarer (1)

Postat av: Jenny

Schilllange ligger närmare ekvatorn än vad Kristianstad gör, därför kan din familj ligga och gassa i solen :) höhö.

2009-09-20 @ 19:00:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0