Kommer hösten snart?

Jag orkar inte.

Varför pratar nyhetspratare aldrig skånska? Och varför kan inte alla två besserwissarna i min klass ta något och stoppa upp i gommen.

Idag fortsatte vi spela "Hit me with your best shot" på ensamblen och vi började även spela Satisfaction. 
På idrotten spelade vi bolleyvoll för sjuttioelvfe gången. Vi tränar nämnligen för turnen. Som är i februari...... hum

På kvällen kom Hanna och Fanny hit och hälsade på. Vi tittade på Idol och pratade lite.

Nu sitter jag här. Tittar på mitt historiaarbete som ska vara inlämnat imorgon. Jag har inte ens kommit halvvägs.



jag ville bara bevisa att jag inte är så sur som jag låter
men det är för mycket att tänka på just nu

Nu ska jag gå slänga mig i sängen och läsa vidare i min spännande bok!
Jag hoppas fortfarande på ett samtal från pojkvännen men hoppet känns ute. DUMMA TÄCKNING. Varför måste folkhögskolor ligga ute i skogen?

Kommentarer (1)

Postat av: din man

Allting i Småland ligger ute i skogen ;)



Söt bild =)

2009-09-25 @ 08:43:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0