Fläckliga kläder och syner

Nu har jag med en överfylld blåsa åkt upp till Kristianstad från Schillange. Hyrde en film och köpte lite gåttis när jag kom kom in med bussen. Hade cyklen i stan så jag började cykla hemåt genom den mörka spökliga skogen. På vägen träffade jag fem harungar, en fladdermus och Österängs coolaste hippiegäng. Har aldrig sett en fladdermus in real life, det var rätt läskigt! På tal om läskigt.. Jag skrämmer alltid upp mig själv omedvetet när jag cyklar i mörker, speciellt i skogar. Så denna kvällen lyckades jag få hjärtat i halsgropen när jag först trodde att massor av trädstubbar var döda harar som låg överallt och sen att ett långt smalt träd var en våldtäktsman som skulle döda mig. Snacka om att cykla fort!

Nu har jag precis grundmålat mitt tvbord. Vilket resulterade i en svart kofta med vita fläckar här och där, en svart tröja med vita stäck över hela ryggen och ett par blåa byxor med vita fläckar. Som ni kanske förstår fanns där inga vita fläckar på kläderna innna jag började måla.

Nu ska jag slänga på myskläderna, ta fram godispåsen och kolla på en film i väntan på Oskar.

Ha en mysig lördagskväll!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0