Hemma i Schillaaansch

Hej jag sitter här hemma hos mina föräldrar med benhinneinflammation. Men som en sjukgymnast till mamma sa hon att det snart går över. Det får vi ju hoppas så jag kan börja gå normalt!

Jag och min lillasyster håller på att laga mat till min lilla familj, förutom papi som är i Polen med dansarna på skolan! Som ni märker är jag en väldigt bra kock, eftersom jag sitter här vid datorn istället för att vända på potatisbåtarna.

Jag har ingen aning om vad som händer i helgen för en gångs skull. Vet inte om det känns bra eller inte. Tror jag röstar på inte. Jag vill alltid ha allting planerat och att ha saker att se fram emot. Men icke dom här dagarna.
Förutom på måndag förstås när vi har studiedag!! Då ska jag och mina wonderfulla vänner äta ute på kvällen och sedan sova hos mig. Det kommer bli väldans kuuuuuuuuuuuuuuuuul!

shitmanhattan nu måste jag ner och fortsätta på denna vackra måltid!
Sedan ska jag äta världens MINSTA, ja dom är fruktansvärt små(och goda), vindruvor och slå mig ner framför idol.


Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0