Jag älskar att diska och springa 4232 km

Jag måste bara säga att jag har världens fetaste tjejensamble. Fy tusan vad vi rockade fett idag ;) hahaha.. hm jag är så cool så jag spelar bas, och det är superkul så jag tänkte att jag ska göra inbrott hos Oskar och sno så jag kan spela hemma.

Idag har min kära musikklass varit så duktig, för vi har sprungit 2 km på idrottslektionen. Och alla var totalt döda när vi hade sprungit klart, men fy tusan vad skönt det är att ha det överstökat. Självklart säger Nelly "Efterrr ni spronigt tvo kilometerrr, ni spela fotboll" JAAAAAAAAAAA fy fan vad glad man blir att man ska få springa ännu mer. Jag som har så bra kondition.

NOG om det. Snart kommer Fannylisa hit men jag tror att jag somnar snart, för sova är en fin sak att göra. Men först ska jag göra en sak som är mitt liv. Diska.



Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0