Jag är inte kanelsnäcksoskuld längre

Självklart har jag inte rört historiaarbetet.... blir så trött på mig själv. Alltid ska jag sitta där och göra alla skolarbeten sista kvällen innan dom ska vara inlämnade. Så blir det väl den här gången också.

Istället för att göra min läxor har jag och min lillasyster bakat kanelsnäckor. Det var första gången jag bakade kanelsnäckor och dom blev suuupergoda! Jag har även sett klart nästan hela säsong 2 av True Blood. Det är alltid så spännande i slutet av varje avsitt så man måste helt enkelt se nästa och nästa och nästa.
Gitarr har jag iallafall spelat idag, och det är ju bra (Y)
Jag har även promenerat i skogen med sällskap av min lillasyster, vi åt upp alla björnbär som fanns. Gott!! Dock så råkade jag vara barbent så när jag kom ut från skogen var mina ben helt såriga och blodiga. Det var kanske inte så fresh och det gjorde rätt ont också..

kanelsnäckor
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0