Lackfärg är inte att leka med!

Jag har precis insett hur cool Markooli är! Vi drar till fjällen (8)  lalala

okej skoja, snart kommer fanny hit och när hon väl är här så halvdör vi antagligen båda ner i sängarna, är supertrött... jobbig dag idag.
Hm alla förutom 3 stycken i min klass fick ig på matteprovet vi hade innan i veckan. BRA JOBBAT ES2A, jag kanske ska nämna att jag var en av igbarnen -.-
Efter skolan övade iallafall jag, stina och feffs till vår lilla spelning. hahah det var intressant.. och kul!

Snart är det fredag och jag längtar sååååå mycket!

Nu ska jag försöka få bort lackfärgen från stekspaden, håret, mobilen och allt annat i lägenheten. Det går vilt till när man målar bord!

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0