Mat är det enda vi kan

Olivia ligger och skriker "NUTELLA NUTELLA" så det hörs i hela Kristianstad. Hon och Jenny gissar vilken reklam som är på tv.. Jag var så dålig på det så jag gav upp.
Idag har vi iallafall gjort en kladdkaka och lagat ännu en specialare, snart bli det nog chokladpudding.
Jag och Jenny har precis kollade på Chocolat och Olli nördade the sims 3.............................. hhohoho
Imorgon är det en härlig dag minsann, hoppas det är kallt! hmm måste kolla vädret. Jag är ju trots allt vädermiranda.
Nä nu sa Olli "fan vad ful du är" till någon oskyldig person på tvn, stackars människa.

SNART ska vi kolla på idol och äta upp resten av vindruvorna kanske. HM jag känner att det är snart dags att vattna blommorna.



Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0