natur

Åh vad det är skönt att komma ifrån all jäkla trafik, bussar hit och bussar dit, människor och skolan.
Det är väldigt skönt att mina föräldrar inte bor i någon jäkla stad. 2 minuters promenad till havet och skogen är bäst.
Idag när jag kom hem hade mamma och Hedvig varit och plockat två stora burkar med björnbär, supergott ju!
Så nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och sedan får man väl trycka i sig lite glass och bär. Tänkte kolla på någon film på tv om det går någon, annars får jag väl kolla på någon på datorn.

Idag var vi som sagt i konserthuset och lyssnade på en författare! Daniel Boyacioglu hette han. Det var faktiskt vääldigt roligt och intressant! Han läste lite dikter och annat från några av sina böcker och så rappade han, haha. Det var gött!

Idag har även Oskar tagit sitt körkort!! :D Massor av grattis till honom!!

Nej nu ska jag verkligen gå och se till att det blir någon mat i detta huset! Ha de bra

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0