oj.. fel hus

Idag när jag skulle gå hem från busshållplatsen så var jag så inne i en låt så jag gick till fel hus och försökte låsa upp dörren, blev rätt förvånad när jag kollade upp och såg ett grönt hus och inte ett gult. haha
Sedan när jag började gå till det rätta huset så kom det fram en liten kille på cykel och sa hej och började cykla brevid mig, sen sa han inget på en stund.. Helt plöstligt "Jag tycker du är söt", haha. Sen frågade han vad jag hette och hur gammal jag var, sen när han skulle säga hur gammal han var blev han tyst en stund och funderade, sedan sa han att han var 14, men han var nog inte mer än 12 haha.
Sedan skulle han självklart ge mig sin msn och så följde han mig till dörren under tystnad och precis när jag skulle gå in så frågade han om han fick krama mig, väldigt mysko om jag får säga det själv men samtidigt rätt gulligt och modigt av en sån liten plutt. Så han stod där vääldigt länge med båda armarna om mig och vägrade släppa. haha! Som det kan gå, så nu måste jag adda honom och vara jättesnäll så han inte bli rädd. Men jag ska tipsa honom om tjejer i hans egen ålder (Y) that's best for him

Igår hade vi det iallfall väldans trevligt! Vi laga vår specialare till middag och sen direkt efter det gjort vi fruktsallad, smält choklas, ostbollar och popcorn, MUMS! frukt doppad i choklad är gudomligt gott.
Vi kollade även på Moulin Rouge och Hitta Nemo. Fy fann vad man garvar åt Hitta Nemo, den är så jäkla bra! haha vi var tom tvungna att sploa tillbaka en gång för att det var så roligt, huhuh.
SEeeeeen staccck filledille hem och Jenny somnade. Jag och Olivia låg i sängen och kollade på en väldigt bra film vid namn av Gosskören, se den! Vi låg där med chokladpudding, tusen ton grädde och banan och jag mådde så jäkla illa, ändå skulle jag äta upp allt.
Vid ett somnade vi goa och mätta!

Och idag har Jag och Oskar varit tillsammans i 4 månader minsann! Tiden går fort när man har kul xD


Kvällen igår började med lite skönsång



Sedan åt vi oss höga på frukt som ni kan se



ASGARV





Kommentarer (2)

Postat av: scceb

haha! vad tuff kille ;P



ååhh, jag är så arg att jag blev sjuk..



men det lät som att ni hade en bra kväll iallfall :)

2009-09-08 @ 23:15:23
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com
Postat av: hugo

haha charmig kille :)

och ni är så söta. och knäppa men ändå :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0