Onsdag är inte en bra dag

Hm, nu har jag precis sovit i 4 timmar. Det kanske inte var så bra. Men jag drömde iallafall att jag hade en katt och en liten hund, och så höll Jenny och Olivia på att flytta in till mig! Det är ju så det ska vara för tusan! haha.

Idag har det inte hänt något speciellt, vilket det inte brukar göra eftersom det är onsdag.
Efter skolan träffade jag, stina, jenny och lite andra små folk Rasmus och Zabine för lite information om deras project arbete. De ska nämnligen göra coola sminkningar och sånt på oss och sen fota och ha en utställning. Kul!

När jag kom hem idag fick jag mig ett gott skratt. Jag vet inte varför, men Fanny har pyntat fint här.



Det är inte många som har en inneboende som lägger bananer i en vas.
Nu ska jag dock äta upp den ena
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0