söndag......

God morgon på er alla! jag sitter här med en mage full med frukost och har precis sagt hej då till Oskar. Känner redan att den här söndagen kommer bli som alla andra.. tråkig och ännu mer tråkig..

Igår åt vi jättegod mat som min lillebror då lagade! Och eftersom Oskar precis har tagit sitt körkort så ville jag jättegärna åka med honom en sväng så vi lånade mammas bil och åkte till Coop och köpte godis och läsk, det gick suuperbra! Dock rörde vi knappt godiset och läsken sen så det kändes rätt onödigt.
Men vi började iallafall kolla på "tillsammans är man en mindre" men vi somnade rätt snabbt. Så jag ska kolla klart på den nu =) Audrey Tautou är med och jag tycker hon är bra (Y)

god natt
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0