sova fel är ingen hit

Ibland går det som man inte vill.

klockan är halvåtta och snart är det idol tänker jag lite spännande. Tittar på Vänner så länge för att ha något att göra. Slår över till fyran, oj lite reklam, men det börjar när som helst. Jag kan ju alltid blunda lite sålänge tills det börjar tänker jag.
Vaknar upp med ett ryck och ser att idol nästan är över, HAR CALLE GÅTT VIDARE? är det första jag tänker, hmhmhhm jo där ser jag Calles runda ansikte och lite sådär ovårdat hår... Hejdå Piotrpelle eller vad ditt namn var.
Jajaaaaaaaaaa  blir lite sur att jag missat idol och bara legat och sovit en timme. Bestämmer mig för att kolla på något annat. Oj reklam, ja men då kan jag ju blunda lite så länge tills det börjar tänker jag. Vilket betyder att jag vaknar upp efter 4½ timme helt mosig och hör snubben i 2½ Ken skrika.
Nu innebär detta att jag redan har sovit mina timmars sömn. Så om jag hade velat hade jag kunnat vara uppe till halv tio och sedan cykla till skolan. Men det känns liiiite jobbigt sådär. Sitta här själv som en gammal kvinna med sin lilla katt. Ja jag har en katt i min fantasi. Hm oj.. kanske borde mata den med min fantasimat.

Jag blir lite skum när jag sovit fel. Det är därför ni nu har fått läsa ett helt inlägg om hur jag har sovit idag.
Kanske ska man äta lite macka och sedan försöka gå tillbaka till den underbara sömnen.

hejdå. min katt hälsar
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0