Studiedag med ostbricka utan ost

Hej alla mina små vänner! Idag har jag studiedag, vääääldigt skönt.
Ikväll kommer Jenny, Olivia och Feffs hit och det enda som är planerat är att vi ska äta en massa, mycket spännande! Antagligen blir det väl en film hit och dit och massor av prat.
Lilla Rebecca ligger hemma och är sjuk :( Krya på dig beeeeccs.

hm hm hm, Idag har jag minsann varit ute och promenerat med mamma innan jag åkte till Kristianstad. Det var skönt! För nu blir det inget hav&skog på två veckor.

När jag kom till Kristianstad så gick jag runt i massor av affärer och hittade massor av fint, fast jag köpte bara en stor mörkgrå stickad tröja på Bik Bok. Längtar tills hösten riktigt kommer igång och man kan gå runt i massor av stickat! Jag är så trött på sommaren... Men när vintern kommer så kommer jag väl bara klaga på hur kallt det är och att man längtar till sommaren, men så är det alltid!

Nu minsann är det dags att äta lite så man överlever till ikväll! pusshejleverpastej och en extra pussmedasmycketleverpastej till Oskar! love uuuuu



Kommentarer (3)

Postat av: hugo

ni bara äter och äter :)

Postat av: din man

puss med leverpastej, nice ;)



snygg kofta, är den ny?



=)

2009-09-07 @ 22:33:05
Postat av: scceb

du är så fruktansvärt vacker mirrepirre!!

2009-09-08 @ 23:17:13
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0