Te och choklad

Hej jag spillde precis jättemycket te på mitt tagentbord så jag kände att det var dags att blogga så att alla skulle få reda på det. Nu vet ni det.

Jag och Olivia har äntligen fått tummen ur röven! woho Nu ska vi äntligen börja på dansen och det ska bli sjukt kul.

Jag måste även säga grattis till kenny jarlsson, en av mina mumsigaste vänner och snart (nästan) min granne! Äntligen har hon fått sin lägenhet! Jag ser framför mig hur vi springer och lånar ägg och mjölk av varandra. Kanske blir det för mycket mat man lagar, då är det bara att bjuda över den andre. Bli upphämtad och ha sällskap till skolan precis som när man gick i mellanstadiet. Mysigt värre!

Eftersom det godaste man kan dricka och äta tillsammans är choklad och te så ska jag genast råna pappa på lite mjökchoklad!

ha det bra
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0