miss li <3

Efter några få timmars sömn cyklade jag iväg till skolan. Jag är fruktansvärt trött och har haft ont i huvudet hela dagen. Nu har jag också haft ett bultade och hoppade öga i ett dygn, grattis till mig! Hoppande nerver är det bästa jag vet.
Igår stannade den förbannade hissen när jag skulle åka upp, jag var beredd på att dö! Men jag överlevde.. som ni kanske har märkt.
Någon som var uppe och kollade på VMA inatt? inte jag inte, somnade precis när det började. Men skulle vilja se reprisen om det nu finns någon.. hoho

onödigt inlägg men nu har jag iallafall haft ett "jag mår jättedåligt kom och ta hand om mig mamma"-samtal, lilla mamis är bäst.

Ikväll kommer Fanny hit! Hon praoar här i lilla Kristianstad så hon ska sova 3 dagar hos mig nu i veckan. Synd att hon kommer när det är läggdags haha ;)




Jag och Fanny har 15 minuters!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0