Köttfärssås är inte att leka med!

Nu har jag precis diskat efter ett äventyr med spaghetti och köttfärssås. Puh!

Idag ringde klockan vääldigt tidigt, det satte sina spår. Jag har varit trött och kanske lite gnällig hela dagen :P Som tur var slapp vi både historia och engelska idag så jag kunde åka hem till lilla mamma redan halv ett. Vi åkte några ärenden och jag köpte ett halsband, tummen upp för det (Y)
haha nu ska jag skriva mina uppgifter till pliktverket, vem vet. Jag kanske vill tjänstgöra i försvaret, jag har alltid velat få en soldatutbildning.
Nej nog om det, jag sitter med en flourtablett i munnen nu. Synd att man bara får ta två om dagen, de är rätt goda (;

Imorgon blir en spännande dag då vi ska komma på melodier till våra låtar vi har skrivit! Lycka till till oss
Efter skolan ska jag träffa världens efterlängtade Oskar! YEEEEEEEEEEEEEEEES, jag dör av lycka! :)

Ikväll blir det nog att somna tidigt efter som jag ska upp 05.20! love it!



yes ibland är det fel håll
Kommentarer (1)

Postat av: livia som i olivia

och IBLAND är det rätt håll

2009-09-02 @ 20:24:59
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0