första september

Nu sitter jag här och är helt slut.
Ensamblen idag gick väl ok, vi skrev bara ner låtar vi ville spela.
Sedan hade vi engelska och idrott. Blev helt seg och trött av idrotten så jag beställde med mig mat hem från Graffiti och kastade mig ner i sängen. Fy tusan vad gott det är med bakad potatis. Jag är också slut på matidéer! Det är så jäkla jobbigt att laga mat varje dag, lyllos er som bor hemma och får maten serverad på bordet!

Imorgon ska jag hem och träffa lilla mamma, känns som det var superlänge sen jag var hemma i Schillanschhhh! Så det ska bli mysigt att träffa mina små små syskon och gosa med lilla bossebooo!

Ikväll ska jag öva som tusan på mina gitarrläxor och kolla på tv!



Jag välkomnar september med öppna armar
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0