Dansen dag

Just nu gör min inneboende till betjänt en chailatte till mig, livet är allt bra just nu. Förutom köttiga hälar så.

Idag har det varit en rolig dag. Skolan var helt okej, vi övade på att spela samba och sedan flumade vi bara rundor på svenskalektionen. Efter det åt vi ute på stan och sedan åkte jag, olli och penny hem till mig för att sedan rusa tillbaka till stan.. Där var det dans på Teatern som gällde eftersom det är Dansen Dag idag. Olivia och Jag var med och dansade jazzdans och VI VAR GRYMMA. Ville bara säga det, hoho.

Oh, ju kom min chailatte! Tack lilla Jenny. Just nu sitter vi och hjälper Olivia med hennes cv. SJuuuuuukt spännande. Det har varit en sjukt rolig vecka eftersom jag har haft mina friends här stup i kvarten! :D

Nu ska jag umgås med mina vänner för snart är klockan halv elva och då slocknar Jenny, och då måste jag bädda ner mitt lilla barn.

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0