Detta är spott-mirre som talar

Det här inlägget är skrivet för Johannas skull, annars klagar hon på mig.

Äntligen börjar träden utanför balkongen få knoppar, snart slipper jag se in till alla hundra grannar och snart kan jag börja med nakentisdag igen. hahahah jag skojade bara, snusk.

Den här måndagen har sett ut som alla andra 52 måndagar. Förutom att jag har fått massa fina cash för mina söndiga skor och så har jag bytt ut min söndiga klänning mot en hel klänning. Det är inte varje måndag det händer!
NU ska jag slänga mig framför tvn med oboy och mackor med den berömdawickströmslemoncurd. Tudelo



De skyldiga med lite för mycket smink

Kommentarer (1)

Postat av: Levin

haha tack miranda! nu lovar jag att inte klaga på dig fram tills jul!!

föresten, SJUUUUUKT charmig bild xD

2010-04-19 @ 22:15:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0