Helgen

Sitter hemma i Skillinge brevid ett glas med möglad juice i. Det är spännande vad man kan hitta bakom datorskärmen!

I fredags hade vi es-konsert som vi har varje månad och där var jag och mina vänner med och spelade. Det gick rätt bra men fy vad jag hatar att spela inför folk, då jag spelar hellre teater då(läs Arken). Efter konserten körde Jag och Oskar och handlade till kvällen och sedan lagade vi god mat och kollade på en film. Myyyyysigt.
Igår körde vi hem till min lilla familj och lagade hemmagjoda hamburgare, mumsfilibaba.

Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit i solen i några timmar och försökt läsa en bok som inte verkar vettig.

Nuuuu ska jag fortsätta med ingenting! hejdå

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0