Lillskiten 16 år

Som sagt var vi uppe redan klockan sex imose för att sjunga för min lillebror eftersom han sedan skulle till skolan. Det är alltid lika roligt att sjunga så tidigt på morgonen.. Sedan skulle jag gå och lägga mig igen men det gick inte så bra för jag var fruuuktansvärt hungrig, sen när är man hungrig så tidigt på morgonkvisten? Men jag måste ha somnat eftersom jag senare vaknade upp klockan elva av att pappa spela orginallåtarna ur vår musikal. Så jag låg där en stund och sjöng de svenska texterna, det var rätt trevligt.

Men för att inte komma in på alldeles för tråkiga ämen så ska ni få veta att idag har jag bakat en rulltårta och jag har ätit en rulltårta. Det var gott. Även har jag kämpat med att äta upp alla små choklad-kycklingar, nu har jag bara en fetestor hare kvar. Jag tror jag sparar den till imorgon.

Gissa vad jag ska göra nu.

Fiiiiiiiiiiiiilm
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0