"Se där går bagarn med sitt bröd som alltid"

Inser ni hur gott det är med gräddost? Det gör jag, mums!

Idag började dagen med ett underbart matteprov, som sedan följdes av en underbar historialektion som sedan följdes av ett helvetiskt gehörsprov. Nej jag skojade, det har inte varit så underbart idag. Men helvetiskt har det faktiskt varit ibland, jag blir alltid så frustrerad när vi har gehörsprov eftersom det aldrig går som jag vill. Men som tur var så fick vi råapotatisbitar med köttfärs som hade en touch av kanel i matsalen idag.

Efter skolan så började Stina, Elon, Rebecca och Jag att öva till konserten som ska vara på fredag. Vi är ute i god tid vi! Nä men det gick faktiskt väldigt bra :)

Om ni vill höra en bra låt så ska ni lyssna på denna, bara så ni vet.
http://www.youtube.com/watch?v=J2HeFDKGKMg
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0