Söndag...

Jahaja.. Då var man uppe i Kristianstad igen efter en tur nere i Schillannngeee. I lördags fyllde mamma år, så vi var uppe tidigt och sjöng och kollade på paketöppning. Till kvällen blev det en massa mat och goda saker.
Idag har jag inte gjort allt för mycket. Sagt hej då till min lilla man och åkt buss i evigheter är nog det jag har gjort.. Nu sitter jag här och gör lite läxor. Spännande. Denna veckan kommer bli hektisk med prov, inlämningsuppgiter, konsert och massor med övaövaöva tillsammas med Stina till vår spelning i lilla salen. Yey.


Solen från bussresan


busskuren
Kommentarer (3)

Postat av: oskar

sötis, hur gick den sönder?

2010-04-19 @ 10:32:28
Postat av: miranda

Sömmen sprack, men jag har fått en ny nu :)

2010-04-19 @ 16:00:29
Postat av: oskar

härligt!

2010-04-19 @ 19:30:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0