idag är jag 18 år och 1 månad

Tjolahopp i lingonskogen! Idag har jag haft en väldigt trevlig dag med Stina. Egentligen skulle Rebecca och Jenny också vara med men Beccs mådde dåligt och Jenny var bortsprungen. Men det blev en väldigt bra dag ändå. Först åt vi underbarlis gooood mat på House of bagels, möööööms. Och sedan bestämde vi oss helt enkelt bara för att gå runt och kolla i affärer. Stina hittade en helt ny garderob kändes det som medan jag bara köpte grejor till andra människor. menmen, tiden gick iallafall väldigt för mycket fort. Dagen avslutandes med några för mycket hallon och nu sitter jag hemma hos Oskar. Strax är det dags för kycklig och mys.

Imorgon är det dags att fira Fanny och det ska bli funny. Sedan ska jag jobba mina sista dagar i livet på caféet och sen är det... skooooola. MYCKET SPÄNNANDE. Hej då.
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0