Nyttig vecka

Idag har jag beställt min studentmössa! Aah, fast jag fattar fortfarande inte att JAG ska ta studenten till sommaren. Har man gått i skolan i 200 år så känns det lite overkligt att man jättejättesnart ska sluta.

Efter att klassen hade beställt mössar hade vi en lika intressant och rolig Arbetsmiljö och Säkerhetslektion som vanligt... -.- Sedan var det dans, eller afrikansk dans rättare sagt! Mycket spännande. Sen åt jag lite skinka och stack till min handledare, det går bara bättre och bättre med mitt projektarbete, yey!

Sen jag kom hem har jag bara legat och kollat på one tree hill-avsnitt, har inte ens orkat gå upp ur sängen för att kissa.. Haha, och ensemblen orkade jag inte heller gå till. Skickade iväg lillebror för att handa, blev hemmagjorda hamburgare och nu ska vi käka chips. Det här är verkligen en nyttig vecka för mig, har inte gått en enda dag utan chips eller choklad. Menmen, orkar inte bry mig. Har ju trots allt dansat afrikansk dans idag = skitjobbigt och svettigt. Så allt har väl inte satt sig på rumpan :)

Hejdå, nu ska jag pallra mig iväg till kylskåpet där coooolan ligger.
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0