olika stinor

AAaaahh, just nu håller jag på att kolla på sista avsnittet på säsong 7 av one tree hill, jag vill inte att det ska slut! Snyft.. Menmen, det finns ju trots allt säsong 8 också.

Idag har jag bara haft psykologi, som vanligt satt vi i 3 timmar och skrev. JÄTTEKUL!

Men det är redan torsdagkväll och imorgon är det freeedag, yyeeyy. Då ska jag ta med mig oskar hem till skillinge. Om vi kommer hem det vill säga, just nu är simrishamnsbussen helt avstäng pga snökaoset där nere. Men vi får hoppas att den öppnas imorgon.

Vet ni vad jag har upptäckt? Ungefär 50 % av alla mina bilder är naturbilder, 20 % egobilder, 9 % bilder på kompisar och 21 % bilder på STINA HOLM! hahaha, jag har alltså fler bilder på Stina än mig själv. Det tycker jag är rätt roligt xD Jag vet faktiskt inte riktigt hur det har gått till, menmen. Det gör inte mig något.

Här får ni ett smakprov på Stina.




stinastina
Kommentarer (3)

Postat av: my

du slutet på säsong sju är inte att leka med!:O Jag dog lite. Men bra äre du. Säsong 8 är dock okej, men lite utdraget kan jag känna...

så nu vet du ;)

2010-12-02 @ 22:34:18
URL: http://mybelieved.blogspot.com/
Postat av: Stina

HAHAHAHAHAHAHAHAH JAG DÖÖÖÖÖR! gud va kul att du har så mycke bilder på mig! men det är för att jag är en linslus som snor andras kameror och tar kort när dom inte vet det XD

2010-12-03 @ 21:56:09
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: miranda

nej slutet är verkligen inte att leka med! lite läskigt..



haha stina dö inte, det är ju askul xD

2010-12-04 @ 10:34:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0