Shoppingdag i Malmö

Igår kom Oskar hit, det var supermysigt, har längtat så!

Idag med 2-5 meter höga snöväggar omkring oss körde mamma, lillasyster och jag till Malmö och shoppade. Några öre och massa energi fattigare men en jacka, två klänningar, en ring, en mössa, en bok, ett nagellack, en väska och två par knästrumpor rikare. Vi gjorde även ett besök på Espresso House, såååå gott!

Nu ska jag slänga mig framför tv och glo på vänner och äta en massa mat, hejdå! Förresten, Stina och alla som vill vara inblandade, när blir det sagan om ringen-marathon? :)


ring från Indiska
Kommentarer (4)

Postat av: Stina

du, jag planerar för fullt! tänkte att vi skulle ta det helgen innan vi börjar igen om det är ok? typ fredagen den 7 eller torsdagen den 6 kanske? så fixar jag lite käk :D

2010-12-28 @ 17:38:01
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: Stina

jävla as blogg. skickade en kommentar men den ville inte visa sig. känns lagom kul..

hur som helst! jag tänkte att vi tar det helgen innan vi börjar. antingen 6 eller 7 januari ok? så vi hinner mer alla ;) så kan jag fixa käk. ska kolla om det är fler som vill hänga på!

2010-12-28 @ 17:48:06
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: Stina

amen va faan!!!

2010-12-28 @ 17:48:41
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: miranda

haha fan vad du är aggresiv! ja hör runt med folket och 6 eller 7 passar mig :) pöss

2010-12-28 @ 22:15:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0