Malmö

Nej inte har jag haft tid att blogga, jag har ju varit med Osseh eller Oskar som han kallas för. Helt underbart har det varit. Bakat kanelbullar, kollat på film och myst har vi gjort.

Idag åkte jag tillsammans med 4/5 av min familj till IKEA i Malmö, fy sjutton vad man blir trött i kroppen och speciellt i huvudet när man har klarat av rundorna bådde nedervåningen och ovanvåningen. Men god IKEA-mat fick man i magen och några saker till lägenheten, bland annat gardiner(äntligen!).
Efter köttbullarna åkte vi in till stan och gick en runda i affärer, men vi var så trötta att vi snabbt vill åka hem igen. Men en klänning och några småsaker hann jag med att köpa iallafall.


Någon som vill köpa en 11-åring? Endast 259 kr


eller kanske lite möss, muuums


på Lagerhause har dom fiffiga grejor!


i Malmö

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0