Tisdagen den trötte

Jag vill också kasta en färsk potatis i någos huvud. Aldrig får man göra som man vill. Det är illa.

Denna underbara fula gråa snöiga dagen började med ensamble. Vilken var väldigt roligt!
Efter det gick vi till matsalen och åt fisk med ormskinn, alltid lika frestande. Som följdes av en tur på muséet och handboll.
Inte nog med att man är väldigt trött efter handbollen, nä då är det jazzdans som gäller = väldigt utmattande övningar och världens fetaste mag- och armstyrketräning (ja, jag dog nästan). PUST!!
Med Sveriges tyngsta elgitarr på axeln tog jag mig hemåt och kaste i mig mat för att sedan slänga mig i soffan och beklaga mig över hur trött jag var och sömnig dessutom.
Nu är jag pigg och glad som en nötkärna och har slutat att beklaga mig.. Kan vi ju låtsas iallafall.

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0