Tvättmaskinstjuven

Här sitter jag med världens största tvätthög bredvid mig som egentligen skulle ha legat i tvättmaskinen just nu om det inte hade varit för några jävla idioter som fick lust att sno tvättmaskinerna på min tid.
Ja, så nu får jag gå utan kläder resten av veckan, det kan ju inte vara så kul?
Men som den coola hyresgästen jag är så lämnade jag en arg lapp på tvättmaskinen, hoppas att människan får dåligt samvete nu.

Skolan har iallafall inte varit så hemsk eftersom jag har fått äta goda kakor på gemulektionen! :) Efter skolan började Olivia, Stina och jag träna på vår låt som vi ska ha med på nästa ES-konsert. Efter övandet knallra vi hem till Jenny, testade våra musikkunskaper på Buzz och gjorde cookies med väldigt speciell smak.


Med pringles, engergidryck och liiite för hög John Mayer i högtalarna är livet ändå inte så dumt
Kommentarer (5)

Postat av: Jenny

Jag villo bara meddela att kakorna är faktiskt godare nu när dom svalnat!

tummen upp för arga lappar, det är en bra grej!

2010-02-17 @ 20:17:29
Postat av: miranda

Åh då kanske vi kan ta en mattekväll och göra en sats till, hade varit spännande

2010-02-17 @ 20:38:50
Postat av: oskar

livet är rätt bra faktiskt ;)

2010-02-17 @ 20:43:39
Postat av: miranda

Livet är bäst när du är här!

2010-02-17 @ 22:54:31
Postat av: oskar

:) <3

2010-02-18 @ 08:32:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0