Tillbaka till verkligheten

Imorgon är det tillbaka till verkligheten och jag vet inte riktigt hur jag känner inför det.. Det ska bli skönt att få träffa sina goa vänner igen iallafall. Mindre skönt med matteprov och långa dagar. Men det ska nog ordna sig.


Igår åkte jag hem till Oskar. Vi myste, kollade på en film och lekte med gullungen. På kvällen körde vi till Sölvesborg för att få en liten musikupplevelse på en restaurang/bar, det var Oskars små vänner som skulle spela. Men när vi kom dit så fick vi inte ens komma in på stället eftersom jag inte är över 18. GREAAAAT!! Vänta bara tills den 10 Juli då ska jag åka dit och bomba stället med jordnötter. 17 måste vara den onödigaste åldern någonsin.
Menmen, lite arga blev vi så vi gick till mataffären och shoppade loss. Sen åkte vi hem till mig och somnade till en film.. eller.. jag somnade till filmen iallafall. 
I morse åkte vi hem till Oskar igen och köpte med oss bullar, mumsmums. Idag har vi kollat på Avatar och degat rundor.

Nu är det dags att packa upp fiolen för första gången sedan min fiollektion. Tänkte det kunde vara bra eftersom jag lovar varenda gång jag har fiollektion att jag ska öva mycket hemma, men fy faaan vad tråkigt det är. Detta är sista terminen jag spelar sedan åker den ner i kistan. Punkt slut


Jag och Tillan bygger och leker (Y)

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0