20 Januari Livekonsert men Kenny

Livekosert:

Dom brukade kalla mig för Jenny Jensan och annat
Det finns så många namn att kalla mig
Men det enda rätt och det ni ska kalla mig
Det är Kenny Jarlsson

Du kan kalla mig för hora och pastill
Jag har kallats mycket i mitt liv
En gång blev jag kallad för sill
Dom skulle veta vem jag är
men med mig gör man ingen affär
Jag är större än dom största
Och jag heter inte Gösta

Refräng
För jag är Kenny 
KEEEENNNYyyyyyiiiiee
Jag är Kenny
Kenny Jarlsson
Och jag har ingen kalsong på min rumpa
som stora hjältar i vår värld
min rumpaaaaa den vill inte skumpa

Mellanspel

Vår värld värld är jättestor och maffig
Men min köttfärs är bara stor och slaffig
Jag vet att ni mina fans är konstig
när jag skriver om så ovesentliga saker
för oss, för oss vanliga människa här i Sverige
Vi har våra I-landsprobem
Vi klagar på våra långsamma moden
När vi egentligen vill ha ett nyare diadem
från Glitter

Refräng
För jag är Kenny 
KEEEENNNYyyyyyiiiiee
Jag är Kenny
Kenny Jarlsson
Och jag har ingen kalsong på min rumpa
som stora hjältar i vår värld
min rumpaaaaa den vill inte skumpa

Och snälla snällla snälla
jag ber dig snälla
kan du inte ha en rumpa i en strumpa

SLUT

Klockan är tolv och här är Ekot
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0