3 januari

Min plan gick inte så bra.
Det enda nyttiga jag gjorde idag var att gå en långpromenad, men det gjorde ont i näsan pga kylan. Brr
Imorgon däremot kommer bli en jättebra dag med Oskar, jag har redan planerat att köpa massor av gottis, mat och hyra film. Jag hoppas han går med på det. Annars får han sova i klädkammaren.

Nu ska jag forsätta med min Bella-bok, jag måste dock påstå att den inte alls är lika bra som den första Twilight-boken. MEN jag MÅSTE läsa ut den så jag kan läsa trean innan den kommer ut på bio. hoho
På tal om böcker. Olivia, min engelskabok ger mig också mardrömmar! Det är den mest tråkiga, ruttna, skitbok jag någonsin läst. WOHO Good for me


sol och minusgrader
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0