2009

Eftersom jag vill vara som Olivia gör jag också en årsresumé av 2009.

Januari
Året började med en resa till Irland med ensamblen, det var jäkligt kul! Mycket spelande, te och mat! Även många nya vänner.

Februari
Var full av fester och mysiga kvällar hos bland annat Fanny och Feffs. Denna månaden bestod också av väldigt många pizzor och tankar runt förhållande.
Succéföreställningen Instäng hade premiär och den lyckades jag se 4 gånger.

Mars
Lilla Olli fyllde år och vi firade henne med paj och choklad. 
Mars är filmernas månad, då jag olli och feffs spenderade många dagar med film, makaroner och ostbågar hos feffs. Det var mysiga tider det!
Inte heller får vi glömma att vårt fina lag kom 4:a i skolans volleybollturnering och nu har vi tränat hela året så nu kommer vi att vinna hela skiten!
Köpte även mina första riktiga klackskor, hahah!

April
Ipredlagen började gälla och jag blev deprimerad för filmer kan man inte leva utan.
Men sen blev jag glad igen för Hanna, Fanny och Jag såg Miss Li i konserthuset. Fanny skaffade glasögon och jag och Olli såg föreställningen Spring Awaking där dom hade sex på scenen och runkade i en ring.
Jag blev singel och tyckte att gitarrensamblen började bli intressant.

Maj
Valborg firades i Åhus med Rebecca, Olivia och folk.  
Jag Feffs och Olli hade trevliga kvällar i Olivias pappas hus, hhöhöö.
Jag feffs och olli målade en tavla till Jenny som fyllde år och hade fest. Jag somnade i en bastu med en snarkande Johanna.
Hanna fyllde år och jag flyttade ut ur lägenheten.
Oskar dök helt plötsligt upp i mitt liv och det var ju faktiskt väldigt trevligt. Och trevligt är det fortfarande.


Juni
Gjorde en operaversion av Askungen i skolan.
En rolig kväll hos Olivia innan skolavslutnigen resulterade i en ännu roligare morgonen då vi gick ut ettan och Olivia flashade sig på scenen.
sommarlovet började, sommarjobbet började, soliga dagar med vänner började. Och vi badade nakna i Skillinges hamn efter att ha ätit en mycket speciell melon. Samma natt dog Micheal Jackson.
Kom även på att sommarkortet var sommarens bästa uppfinning.
Jag började blogga.


Juli
Jag fyllde 17 år och hade fest här som var väldigt intressant haha! och rolig!
Tivolirock var också en upplevelse det och där träffade man några intressanta människor. Jag blev även besatt av mjölkglassar med choklad.
Blev anfallna av nyckelpigor med Hanna och Fanny och vi åt även kokt stekt och grillad potatis.
Jag lärde mig även att man kan ha för mycket oboy i mjölken


Augusti
Det regnade en del... Fanny fyllde år och hon fyllde sina gäster med mat upp till halsen!
Jag gjorde en tatuering på mitt ben!! WOO assnygg var den.
Var på malmöfestivalen och såg Miss Li ännu en gång och skolan började!
Jag beställde min systemkamera och var lycklig.
Oskar fyllde 19 och jag fick en ny lägenhet.
Jag och mina vänner skrev en barnvisa om Knut som ska framföras på en es-konsert detta året.

September
bestod av många film och fruktkvällar. Stina hade en fin fest och Levin och Beccs fyllde år!
Fanny sov hos mig många kvällar och det var väldigt trevligt

Oktober
Jag och Olli var modiga och började på en danskurs WOHO. Jag köpte massa blommor till lägenheten och Jag Stina och Feffs hade en speling i konserthuset.
Jag ville ha ett våffeljärn...
Åkte upp till växjö med Oskar. Det var läskigt. Men jag fick många fina höstbilder.
Harry Potter hade namnsdag.
Jag och Jenny hade pannkaksfrukost(en äcklig en tyvärr.. Bättre lycka nästa gång!) Jag skaffade glasögon och klädde ut mig till Hulahula tsm med Olli på Jennys fest

November
Bakade över 200 bullar och kakor med mitt baklag till Öppet hus. Dom blev inte så goda. Förutom kanelbullarna.
Firade ett halvår tillsammans med Oskar :)
Rebecca Olivia och Jag var med på vår första es-konsert.
Julbak och julklappsutdelning blev det hos Jenny!

December
Fille fyllde äntligen år och är nu stor.
Första snön kom och jag blev lycklig!

År 2009 har varit bra och detta året kommer bli ännu bättre!



Kommentarer (1)

Postat av: Feffs

WOHO JAG ÄR STOR! haha, men jag bli liten snart igen när alla fyller 18 ;<

2010-01-02 @ 15:30:29
URL: http://feffs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0