Låt det bli sommaren 2011 snart!!

Usch.
Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. Tillbaka till samma rutiner. Tillbaka till matlagandet, sovandet på dagarna och tidiga morgnar. Inte få träffa Oskar på tusen år och dar. Det enda som lockar är att få träffa alla människor och att få dansa igen. Okej, inte alla människor. Det ska bli skönt att träffa alla människor man gillar! hehe.. Jag vill forfarande skjuta äckliga bedövningspilar på vissa människor så att de somnar och vaknar upp... år 2012. Fast då går ju jorden under och det skulle inte vara så snällt att låta dem vakna upp när de svävar i rymden. Eller något i den stilen.
Egentligen går nog inte jorden under 2012. Så bli inte rädda.

NU. Ska jag tänka efter om jag ska göra mitt 2månadersförsenadeskolarbete eller ladda ner någon bra film att somna till. Vi får se

Kommentarer (1)

Postat av: oskar (osse?)

du är söt!

2010-01-07 @ 00:01:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0